DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAMÓWIENIACH OD 150 ZŁ

Szukaj

Reklamacja

Jeżeli chcesz zareklamować produkt wypełnij formularz reklamacyjny TUTAJ. Do wydrukowanego, wypełnionego formularza dołącz dowód zakupu (faktura) oraz reklamowany produkt i wyślij całość na adres: SEAME Anna Makowska, ul. Okrzei 2, 08-530 Dęblin. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Jeśli masz jakieś pytania odnośnie reklamacji - napisz do nas na kontakt@seamewarsaw.pl.

Produkty w sklepie seamewarsaw.pl są fabrycznie nowe i objęte standardową dwuletnią gwarancją. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.

Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczki pocztowej ekonomicznej) zwracamy po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Zastrzegamy, iż nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj